Συνολικές προβολές σελίδας

test

Μετάφραση / Translation

Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2017

Θαύμα Παναγίας Πορταΐτισσας

Κατάγομαι από ένα νησί του Βόρειο Ανατολικού Αιγαίου την Αγιοτόκο Χίο. Είχα μία πολύ εύκολη εγκυμοσύνη αλλά μία πολύ δύσκολη γέννα με πολύ αυξημένη πίεση κοντέυαμε να φύγουμε και εγώ και το μωρό. Ευτυχώς γέννησα και όλα πήγαν καλά, από θαύμα έλεγαν όλοι έγινε εγώ μπήκα στην μαφ και ο γιος μου στην θερμοκοιτίδα έπρεπε να μεταφερθεί ο γιος μου στο
Νοσοκομείο Παίδων για να ρυθμιστή η σίτιση του το μωρό γεννήθηκε Μ. Πέμπτη 28 Απριλίου 2016 την Τρίτη του Πάσχα που εορτάζετε η χάρη της Πανάγιας Πορταΐτισσας βρέθηκε πτήση του ΕΚΑΒ η οποία μετέφερε τον νεογέννητο στην Αθήνα μετά από καιρό είδαμε ότι ήταν η χάρη της . Μια μέρα του καλοκαιριού οι γονείς μου ήταν στην θάλασσα και ξαφνικά είδαν έξω εξω να επιπλέει ένα μπουκάλι το έπιασαν το άνοιξαν είχε ένα (1) χαρτί από μία μητέρα που το παιδί της ήταν άρρωστο και ήθελε αυτό το γράμμα να πάει στην Παναγία την Πορταΐτισσα. Εμείς εδώ στην Χίο δεν ξέραμε ποια Παναγία είναι γιατί δεν υπάρχει καμία εκκλησία με αυτή τη χάρη του ονόματος της !Το μπουκάλι είχε κάτι τηλέφωνα μέσα τα περνάμε δεν απάντησαν ποτέ .Ρωτήσαμε έναν Ιερέα και μας είπε να το ξανά ρίξουμε στην θάλασσα να πάει στο προορισμό του το μπουκάλι ! Μετά από καιρό ήρθε στην πόρτα μου μία μελαχρινή γυναίκα με μαύρα ρούχα παραμονή που θα έκανε ο γιος μου υπέρηχο καρδιάς να δούμε ότι αν είναι όλα καλά και μου είπε ότι είναι άρρωστη με καρκίνο και ήθελε ότι μπορούσα να της δώσω της έδωσα ενα χρηματικό ποσό και με ευχαρίστησε και έφυγε ποτέ δεν την ξαναείδα ούτε την είχα ξαναδεί. Μέτα από καιρό λοιπόν ήμουνα στο σπίτι της μητέρας μου είχε μία εικόνα με μία Παναγία που την είχαμε δεκαπέντε (15) χρόνια και δεν ξέραμε ποια Παναγία ήταν μέχρι τότε! Την έπιασα και είδα ότι ήταν η Παναγία η Πορταΐτισσα !!! Πάγωσαν όλοι στην οικογένεια από τότε της βάλαμε ένα λαμπάκι να ανάβει.Δεν ξέρω αν όλα αυτά είναι τυχαία πάντως σίγουρα κάποιο άλλος έβαλε το χέρι του και ζούμε εγώ και ο πρίγκηπας μου!!!
Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το άρθρο μου και εύχομαι η χάρη της παναγιας Πορταΐτισσας να μας φυλάει όλους, στους δύσκολους καιρούς που ζούμε

Γράφει η Ειρήνη. Μπ.